13. maj 2013

Aberdeens nye, progressive kampagne fortæller om at stå sammen i medgang og modgang, når man indgår lejekontrakter.

Er du træt af hurtige forhold og klar til rigtig kærlighed? Budskabet i Aberdeens nye kampagne, skal åbne erhvervslivets øjne for fordelene ved de langvarige forhold, når man vælger lokaler. Det handler ikke blot om at se på pris og beliggenhed, men at det gør en kæmpe forskel at have den rette partner i hverdagen.

”Mange har svært ved at gennemskue ejendomsmarkedet og er bange for at blive snydt, når de lejer lokaler. Aberdeen vil derfor gerne fortælle, at der er forskel på os og alle de andre, fordi vi indleder faste forhold med lejerne og forpligter os til hverdagen hos dem – ikke kun når kontrakten skrives under. Aberdeen er der for evigt,” siger Eva Riedel, Head of Marketing & Communication i Aberdeen. Aberdeens provokerende BZ Nu kampagne skabte stor effekt sidste år, og nu er målet at slå endeligt fast, at Aberdeen er mere trofast end alle de andre. En for branchen helt unik måde at markedsføre sig på.

Kampagnens kærlige budskaber viser alle fordelene ved at vælge en af landets førende ejendomsforvaltere, når virksomhedens nye adresse skal vælges.

Kampagnen foldes ud over de kommende uger i annoncer, online medier, outdoor og via kampagneelementer som stress hjerter og tatoveringer. Ud over at vise budskaberne på steder som Tuborg Havn og lysavisen på Rådhuspladsen, bliver der ligeledes lavet et soundtrack med udvalgte kærlighedssange til lejerne, der skal understrege Aberdeens hjertelige tilgang til ejendomshåndtering.

Reklamebureauet Republica har hjulpet Aberdeen med at udvikle konceptet.